İki Yeni Patik

Blog sakinlere MERHABA;

  Uzun zaman oldu. Bu sıralar fazla blogum ile ilgilenemiyorum. Nedenine gelince bir sınavım var ve ders çalışıyorum. Bu şubat 'a kadar devam edecek yoğun bir şekilde ona yönelmiş bulunmaktayım.                Bu demek oluyor ki; sizlere fazla ürün gösteriminde bulunamayacam.   
    
    İlerde bir süprizim olacak bunuda buradan duyarmak istiyorum.
    Yılın son ayındayız, aralık ve 2014 de bitiriyoruz. 2015 yılının hayatımıza mutluluk getirmesini diliyorum. Ben de blogumda bir yılı doldurmuş oluyorum. Beni takip eden ve sayfamı dolaşan herkese teşekkür ediyorum.

   Havalar iyice soğudu kar yağdı bizim buraya yağmıyor ama yinede soğuk ayaz havalarda kullanıyoruz. Neyi kullanıyoruz tabikide ayaklarımız üşümesin diye patikleri daha önce beş şiş ile yapılmış olan 'annemin patiklerini' göstermiştim, bunlarda benim yaptıklarım. 5 şişten daha kolay olduğunu söylemek istiyorum. İlk patiği ben topuktan yaparak öğrenmiştim. Daha sonra ayak ucundan başlandığını öğrenmiştim. Aslında benim ördüğüm gibi de yapanları gördüm. 
  Bu iki örnekte bilek, topuk, ayak ucu ve tekrar bilek sırası ile gidiyor. Yeşil çizgili olan erkek çocukları için uygun (Mankenliğini 4. sınıfa giden Mehmet yaptı ve ona hediye ettim.) olduğunu göreceksiniz.

Ve gelsin resimler.....







    Diğer ördüğüm örgüleri bitirir bitirmez süprizimi açıklayacağım, görüşürüz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli İp Ve....

DÜĞÜN