SEHPA YENİLEME


Herkese Merhaba;

Bu kez evdeki sehpaları yeniledim ve sıcağı sıcağına yayınlamak istedim. Evin konsepti kahverengiden beyaza döndüğü için sehpaları da beyaza boyadım.

Sehpanın eski görünümü...


Sehpanın eski görünümü...


4 lü takım olan sehpaları zımparalamadan (isterseniz zımparalayarak ta yapılabilir ben böyle denedim) beyazla 3 kat boyadım. (Buradan anneme ve yeğenime yardımları için teşekkür ederim.)



Yeni görünümü..

Küçük olan sehpanın yeni görünümü...



4 lü sehpanın yeni görünümü

Beyaz renge boyadıktan sonra üzerine papatya resimli peçete yapıştırdım. Çiçeklerin alt kısma fırçanın ters tarafıyla küçük dokunuşlar uyguladım.  Üst kısma yüzkat vernik, alt kısmada sprey vernik uyguladım. Böylece eve sehpalarla renk kattım.







Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş Ellerine sağlık Yuzkat vernik uyguladım derken anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 100 Kat vernik sprey vernikten farklı cam vernikte diyebiliriz. İki farklı sıvının karışımından oluşuyor. Yüzeylerde kullanıldığı gibi silikon kalıp kullanılarak takı, süs eşyası vs. yapılabiliyor. Kullanımı biraz zor.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli İp Ve....

DÜĞÜN

İki Yeni Patik